اطلاعیه آماده شدن اسناد پروژه مسکن مهر شرکت داناساخت

صفحه اصلی » اطلاعیه آماده شدن اسناد پروژه مسکن مهر شرکت داناساخت

جدول محتوا

اطلاعیه آماده شدن اسناد پروژه مسکن مهر شرکت داناساخت

به اطلاع مالیکن محترم پروژه مسکن مهر شرکت داناساخت میرساند با توجه به پیگیری های انجام شده اسناد تک برگی واحدها آماده شده است. لذا این شرکت مفتخر است از بین انبوه سازان مسکن مهر محله سی فولادشهر، اولین شرکتی باشد که سند واحد ها را زودتر از سایرین به خریداران محترم انتقال میدهد.

در این راستا لازم است مالکین محترم اگر قرارداد واگذاری اولیه به نام خود ایشان است و مستقیما از شرکت خریده اند و تا کنون واحد را نفروخته اند در صورتیکه حسابشان تسویه میباشد با دریافت نامه انتقال سند از شرکت داناساخت و چاپ تصویر پایان کار ساختمان (که در زیر آمده است) و سپس نوبت گیری از طریق اینترنت یا کافی نت ها به شرح فرایند زیر جهت انتقال سند خود به شرکت عمران شهرجدید فولادشهر مراجعه نمایند.

جهت دریافت نامه انتقال سند از شرکت داناساخت حتما ابتدا تلفنی هماهنگی نمایید و پس از صدور نامه مراجعه فرمایید چرا که صدور نامه زمان بر میباشد.

و در صورتیکه واحد را از شخص دیگری خریداری نموده اند و یا به هر شکلی واحد انتقال مالکیت شده است لازم است ابتدا برابر با اصل مدارک انتقال مالکیت را (شامل قولنامه ها و سلسله وکالتنامه ها و مدارک شناسایی کارت ملی و شناسنامه ) به همراه درخواست انتقال سند به نامه شخص جدید برای شرکت داناساخت ارسال نمایند (روی خط 09133664900 در ایتا) تا اقدام لازم در خصوص صدور نامه های ایشان انجام پذیرد. و پس از آن ادامه فرایند مطابق آنچه در بالا ذکر شد انجام گیرد تاسند واحد منتقل گردد.

 

 

نوشته های مرتبط

اخبار و اطلاعیه ها

مراسم کلنگ زنی مسجد

مراسم کلنگ زنی ساخت مسجد در کنار پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان با حضور آیت الله مهدوی عضو شورای خبرگان رهبری و سایر بزرگان و علمای

مطالعه بیشتر »