اطلاعیه آماده شدن اسناد پروژه مسکن مهر شرکت داناساخت

صفحه اصلی » اطلاعیه آماده شدن اسناد پروژه مسکن مهر شرکت داناساخت

جدول محتوا

اطلاعیه آماده شدن اسناد پروژه مسکن مهر شرکت داناساخت

به اطلاع مالیکن محترم پروژه مسکن مهر شرکت داناساخت میرساند با توجه به پیگیری های انجام شده اسناد تک برگی واحدها آماده شده است. لذا این شرکت مفتخر است از بین انبوه سازان مسکن مهر محله سی فولادشهر، اولین شرکتی باشد که سند واحد ها را زودتر از سایرین به خریداران محترم انتقال میدهد.

در این راستا لازم است :

حالت اول) مالکین محترم اگر قرارداد واگذاری اولیه به نام خود ایشان است و مستقیما از شرکت خریده اند و تا کنون واحد را نفروخته اند در صورتیکه حسابشان تسویه میباشد : (1) با دریافت نامه انتقال سند از شرکت داناساخت و (2) چاپ تصویر پایان کار ساختمان (که در زیر آمده است) و (3) سپس نوبت گیری از طریق اینترنت یا کافی نت ها به شرح فرایند زیر جهت انتقال سند خود (4) به همراه این مدارک به شرکت عمران شهرجدید فولادشهر مراجعه نمایند.

***جهت دریافت نامه انتقال سند از شرکت داناساخت حتما ابتدا تلفنی هماهنگی نمایید و پس از صدور نامه مراجعه فرمایید چرا که صدور نامه زمان بر میباشد.

حالت دوم) و در صورتیکه واحد را از شخص دیگری خریداری نموده اند و یا به هر شکلی واحد انتقال مالکیت شده است لازم است ابتدا مدارک زیر را:

  1. برابر با اصل قولنامه خرید آپارتمان
  2. برابر با اصل وکالت نامه و سلسه وکالتنامه ها (اگر بین شخص اول تا آخرین خریدار اشخاص دیگری نیز وکالت گرفته اند)
  3. کپی مدارک شناسایی شامل تمام صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی
  4. درخواست کتبی انتقال سند واحد به نام خریدار جدید بر اساس وکالتنامه فیمابین مالک اولیه و خریدار

آماده نموده و سپس تصویر آنها را در نرم افزار ایتا روی خط 09133664900 برای شرکت ارسال فرمایند تا در گام اول در صورتیکه واحد بدهی نداشته باشد هماهنگی برای ارایه درخواست انتقال سند بصورت محضری انجام گیرد و پس از امضا درخواست محضری با هماهنگی قبلی اصل مدارک به دفتر مرکزی به آدرس مذکور در سایت شرکت تحویل داده میشود و نامه انتقال سند از شرکت دریافت میگردد.

پس از آن : (1) با دریافت نامه انتقال سند از شرکت داناساخت و (2) چاپ تصویر پایان کار ساختمان (که در زیر آمده است) و (3) سپس نوبت گیری از طریق اینترنت یا کافی نت ها به شرح فرایند زیر جهت انتقال سند خود (4) به همراه این مدارک به شرکت عمران شهرجدید فولادشهر مراجعه نمایند.

 

 

 

نوشته های مرتبط